Pages

Aug 20, 2012

Raya :-) dan Pergantungan ;'-)

As Salam ;)

Alhamdulillah . Hari ni masuklah hari raya kedua . Meriahnya masih adaaa !
Baru kejap tadi ada 'Family Day' kat rumah nii . Dan sekarang aku kena hitung hari
plak nak balik Jordan untuk sambungkan perjuangan untuk capai cita-cita *hikhik ayat
skema* . Kira-kira 20 hari lagi .


Mak asyik tanya ' adik seronok mana rumah ke Jordan ' . Makkkk . Semestinya rumah
sobsobs. Pi mana pun , Home is still the best ! Tanyalah sapa pun kan . Tapi aku bagi jawapan
cukup lah dengan ketawa dan senyum sebab nanti mak ingat anak dia ni tak sonok plak
belajar jauh-jauh . Jangan risau mak , adik seronok dekat sana  ;')

Buat kawan-kawan yang sama tempat study dari SKTAMANJANA, SMKTAMANTASIK,
MRSMLENGGONG, MATRIKPENANG, UNIKLMESTECH n tak lupa JUST , maaf atas
segala salah silap yang mungkin tak terhitung . Mungkin juga dibah tak layan anda semua dengan
sepatutnya dan selayaknya , dibah mintak maaf ;'-) Saya bukanlah dan tak mungkin
sesempurna yang diharapkan . Inshaallah , kalau dipanjangkan umur saya akan cuba perbaiki diri
saya.. Doakan saya ya !

Selain dari 'raya' .
Hari ni jugak ada peristiwa yang mungkin kecik dimata
orang lain .
tapi besar dihati . ;')
Tapi Alhamdulillah , peristiwa tu serba sedikit
sedarkan diri ni jangan terlalu berharap dan bergantung pada
manusia . Terima kasih ya Allah,
sekurang-kurangnya kehadiran si dia buat diri sedar

pergantungan pada manusia tak akan kekal lama seperti abadinya pergantungan kepada Allah ;)

*tiba-tiba diri rasa sangat kecik dan rasa Allah sangat sweet dengan kita.
DIA tak pernah akan tinggalkan kita walaupun kita selalu lupakan dia.;') *



No comments:

Post a Comment