Pages

Dec 30, 2010

saya mau jadi itu, saya mau jadi ini.. last-last...HUHU.. on the wayyy...

sebelum terus membaca, kalau ada ayat yang korang tak suka, maaf k.. ( amaran ) dulu masa kecik-kecik ( macam lah daku sudah besaq bebeno . hish hish ) , tringin sangat nak jadi PAKAR FORENSIK . siyes macam sangat cool je kan pegang pisau bedah, zrekkkkkkk..... bedah perut mayat. cari cari peluru sesat kat jantung, kat bla bla bla ( semangat je nak cite, huhu ) . pastu cek-cek usus mayat maner tau  tertelan batu ke, piza sepuluh bijik ke ( tinggi sungguh imaginasi, ni semua pasal CSI la niiii !!!!! , astaga ) tapi jap jer cita-cita tuh..


ak lom cukup gila utk suka & ak takut mayat jugak.. hihi... (gelak sopan)

pastu akibat dari suka bermain  CIKGU-CIKGU . 'mak adik nak jadi cikgu je la, boleh bergaya chantik-chantik' elehhh, ngada. padahal nak cakap depan org ramai pun teketaq-ketaq. Harap maklum.. aku ni macam ada satu penyakit laaa...... ( kalu dok depan or ckp dengan org tak di kenali, penyakit Parkinson tiba-tiba akan serang , waduh-waduh gawat ginih... ) thats why, aku mau ingin aku listkan dalam azam 2011 . aku nak jadi orang yang berani ke hadapan, menegakkan keadilan, membicarakan pendapatku, dan buat orang-orang tak pandang rendah dengan diriku yang serba kekurangan ini...amboi amboi amboi ( wat versi azwan ali, ahhaa ) skema ngat ayat...



sesuai tak jadi CIKGU ?? hahaha, tak guna jadi cikgu kalu nak bergaya... reject reject , sememeh je pun gua ni...tak sesuai..

then lpas tak mahu la jadi cikgu, aiseh... ngada dak ni... macam la org nak bagi je dia keja apa pun. jangan menyampah dengan sayo k... =) nak wat camne mmg belambak cita-cita ku nih...

pastu...

rasa macam nak bukak nurseri je. jaga budak-budak. kanak-kanak riang... comelnye mereka. suka suka, suka sangat. (ayat gay ) .



ni la ak masa kecik-kecik ( ahahhaha )

k,la... rasa nya itu sahaja la......impian aku... hihi . tapi skrg. dapat plak course yang tak pernah tercapai dek akal ku... dalam proses pembelajaran lagi sesuaikan diri..banyak lagi+ sangat kena belajar..... apa-apapun mmg bes lahh . saya mmg suka korek gigi-gigi org . hehe

k,lah masa untuk tidoqqqq !!!!!!  gud nyte gurls~

salam.. jawabbbb !

2 comments:

  1. hahahahahhahahahaha kak dibah tangkap gmbr kat dlm bilik je hahahaha

    ReplyDelete
  2. well.
    sibuk ja budak ni kan.
    ngadaaa ;p

    ReplyDelete